سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار آیت الله ناصری با مسئول پست

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: لازم است خدمات پست گسترده‌تر و خدمات فرهنگی نیز در زمره فعالیت‌های پست گنجانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان پست استان یزد به مناسبت روز جهانی پست، ضمن تقدیر از زحمات نیروهای پست به ویژه در شرایط کنونی اظهار داشت: پست از نهادهای مورد اعتماد مردم است و افراد بسیاری از خدمات آن بهره مند می شوند.

وی افزود: باید برنامه ریزی شود که فعالیت پست گسترده‌تر از شرایط فعلی شود و شکل جدیدی از خدمات توسط پست به مردم ارائه شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: برخی خدمات فرهنگی نیز می تواند در زمره فعالیت‌های پست گنجانده شود و اگر عملی شود با توجه به اینکه پست مورد اعتماد مردم است، می تواند منشأ اثر باشد.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: اعتماد، مؤلفه اصلی در خدمت رسانی پست است و نیروهای پست باید تلاش کنند این اعتماد را هرچه بیشتر تقویت کنند و بکارگیری نیروهای امین بسیار حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: پست می تواند رابط خوبی بین مردم باشد و برای مردم کارگشایی کند و مسائل روزمره آنها را بدون نگرانی رفع کند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: امانتداری، سرعت، جلب رضایت مردم از مواردی است که باید مدنظر پست باشد زیرا پست از جمله دستگاه هایی است که مواجهه مستقیم با مردم دارد.

وی اظهار کرد: لازم است پست، تحقیق و پژوهش را مدنظر قرار دهد و بتواند راه‌های بهتری برای خدمت رسانی به مردم و متنوع کردن خدمات پیدا کند تا امور هر چه بیشتر تسهیل شود و مردم در مواقع خاص با سهولت بیشتری خدمات مورد نیاز خود را در زمینه های مختلف دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha