پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طباطبایی اشکذری

حوزه/ نماینده رهبر انقلاب در سوریه در نمازجمعه این هفته حرم حضرت زینب سلام الله علیها با مردم خداحافظی و هفته آینده نماینده جدید مقام معظم رهبری در سوریه حجت الاسلام والمسلمین صفار هرندی معرفی و ایراد خطبه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  در صفحه مجازی نماینده رهبر انقلاب در سوریه آمده است که وی با مردم این کشور خداحافظی می‌کند. اداره رسانه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سوریه تصریح کرده است که در پی موافقت مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری در نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب سلام الله علیها با مردم سوریه خداحافظی می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری از ابتدای سال ۱۳۹۵ به عنوان نماینده رهبر انقلاب در سوریه منصوب شده بودند که ارتباط عمیق با عموم مردم این کشور،حضور در جمع رزمندگان مدافع حرم، ارتباط با علماء و روحانیون منطقه و همچنین تولیت مصلی حرم حضرت زینب(س) و اقامه نماز جمعه حرم مطهر آن حضرت، از جمله فعالیت های ایشان بوده است.

بنا بر آنچه در صفحه مجازی نماینده رهبر انقلاب در سوریه آمده است، وی در نمازجمعه این هفته حرم حضرت زینب سلام الله علیها با مردم خداحافظی و هفته آینده نماینده جدید مقام معظم رهبری در سوریه حجت الاسلام و المسلمین صفار هرندی معرفی و ایراد خطبه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha