جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حسین الحداد روحانی انقلابی بحرین

حوزه/ شیخ حسین الحداد روحانی انقلابی بحرین گفت: محال است ملت بحرین توافقنامه عادی سازی روابط مقامات منامه با دشمن اسرائیلی را فراموش کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الحداد روحانی انقلابی بحرین با بیان اینکه محال است ملت بحرین توافقنامه عادی سازی روابط مقامات منامه با دشمن اسرائیلی را فراموش کند، تأکید کرد: برای توافقنامه ای که بین بحرین و رژیم صهیونیستی به امضا رسیده، به نظر ملت رجوع نشده است.

وی افزود: حرکت کشتی از بندر حمد در بحرین به سمت بندر حیفا در رژیم اسرائیل، اولین گام در جهت عادی سازی روابط بحرین با دشمن صهیونیستی است.

روحانی انقلابی بحرین با اشاره به اینکه محال است بحرین این مسئله را فراموش کند یا نادیده بگیرد، بیان داشت: بزرگترین دلیل برای این مسئله این است که ملت بحرین قبل از امضای هرگونه توافقنامه عادی سازی روابط با اسرائیل و در بدترین شرایط و حوادث بحرین، از مسئله فلسطین حمایت می کند و طی همه این سال ها در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابان ها می آمد، چه برسد به الان که خیانت بزرگ انجام گرفته است.

شیخ الحداد تصریح کرد: در بیانات آیت الله عیسی قاسم، قدس از حدود الهی قلمداد شده و ایشان تقدیم قدس به رژیم اسرائیل در مقابل یک طَبَق طلا را تجاوز به حدود الهی می داند.

وی در پایان با طرح این سؤال که چه کسی به توافقنامه به امضا رسیده میان بحرین و رژیم اسرائیل رأی داده است؟ گفت: در این خصوص به نظر و دیدگاه ملت بحرین رجوع نشده و هیچگونه نظرخواهی در کار نبوده است، همان کسانی که آن را به بحرین آوردند، توافقنامه را امضا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha