جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهبد علی چمبری

حوزه/پیکر شهید والامقام علی چمبری پس از ۳۷ سال از طریق آزمایش DNA شناسایی و به زادگاهش برگشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، شهید علی چمبری سال ۱۳۴۲ در خانواده مذهی در روستای چم شهرو از توابع شهرستان بهمئ استان کهگیلویه و بویراحمد دیده به جهان گشود.

او که عشق به انقلاب و اسلام در سینه اش موج می زد در تاریخ ۱۷ بهمن ۶۲ از بهبهان به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ ۸ اسفند ۶۲ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید والامقام پس از ۳۷ سال از طریق آزمایش DNA شناسایی و به زادگاهش برگشت.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والا مقام، امروز پنج شنبه ۲۴ مهر ساعت۱۳:۳۰ از مقابل سپاه پاسداران به سمت زادگاه شهید چمبری در روستای چم شهرو برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پیای بهمئی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    6 0
    ضمن تشکر از همه کسانیکه در تشییع شهید والا مقام شرکت کردند خواستم نکاتی را گوشزد کنم متاسفانه امکانات مراسم خیلی ضعیف بود و واقعا در شان شهید و مردم شهید پرور نبود سیستم صوتی خیلی ضعیف بود و چند بار قطع میشد و محدود به جلوی جایگاه بود حتی آب خوردن به جمعیت نرسید و من به عنوان کوچکترین عضو میزبان از کسانیکه از جاهای دیگه اومده بددن خجالت میکشیدم شان شهید و جایگاه مردم همت میطلبیدتامراسم اون جوری که شایسته بودو به نحو احسن برگزار میشد حتی نتونستن چند عدد صندلی بیارن واقعا جای تاسف داره کاش به جای اونهمه تعارفات و تشکرات تریبونی مداحی مناسب با اون روز و رحلت پیامبر و شهادت امام حسن ع و امام رضا ع خونده میشد