جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دومین جشنواره دین و فضای مجازی

حوزه/ به همت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، دومین جشنواره دین و فضای مجازی با موضوع «زندگی مؤمنانه در فضای مجازی» آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  این جشنواره با موضوع آیات و روایات مرتبط با فضای مجازی و در محورهای زندگی مؤمنانه در شبکه های‌اجتماعی، زندگی مؤمنانه و بازی های رایانه‌ای، هویت مؤمنانه در فضای مجازی ، محتوای مؤمنانه در فضای مجازی، کسب و کار مؤمنانه در فضای مجازی، آموزش‌ویادگیری مؤمنانه درفضای‌مجازی ، مصرف مؤمنانه در فضای مجازی ، نظارت مؤمنانه بر فضای مجازی، اینترنت اشیاء در خدمت زندگی مؤمنانه، زندگی مؤمنانه و هوش مصنوعی، فناوری‌های مؤمنانه، نرم افزارهای مؤمنانه و جستجوها و جستجوگرهای مؤمنانه در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است: این فراخوان تا ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد و بعد از داوری آثار توسط هیأت داوران، به نفرات برتر هدایایی اعطا می‌شود.

جوایز جشنواره عبارت است از نفر اول ۵ میلیون تومان، نفر دوم ۳ میلیون تومان و نفر سوم ۲ میلیون تومان، نفرات برگزیده (چهارم تا دهم) هر کدام ۱ میلیون تومان خواهند گرفت.

پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال آثار خود به درگاه اینترنتی پژوهشگاه فضای مجازی به نشانی http://csri.majazi.ir/ ، قسمت «جشنواره زندگی مؤمنانه» مراجعه فرمایند.

خاطر نشان می شود: برای سؤال و کسب اطلاعات بیشتر ارسال پیام به شناسه  oisc_rooydad@ در پیام رسان ایتا و تماس با شماره ۰۹۱۸۷۰۷۰۵۳۰ در اختیار علاقه مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha