جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع شهید سلیمانیان

حوزه/ پیکر شهید مدافع حرم حجت الاسلام مجید سلیمانیان با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار استان البرز تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان البرز، مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع حرم حجت الاسلام مجید سلیمانیان صبح امروز پنج شنبه از سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان کرج آغاز و با طی مسیر به سمت مصلی امام خمینی(ره) این شهر در نهایت در آستان مقدس امامزاده طاهر به پایان رسید.

در این مراسم علاوه بر حضور آحاد مختلف مردم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند و این شهید گرانقدر مدافع حرم را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

گفتنی است، شهید والامقام حجت‌الاسلام والمسلمین مجید سلیمانیان متولد اردیبهشت ۱۳۶۷، هفدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۵، در دفاع از حرم آل‌الله در خان‌طومان به شهادت رسید و پیکرش پس از ۴ سال سرانجام به وطن بازگشت.

پیکر پاک این شهید به همراه هفت شهید مدافع حرم دیگر پس از ماه ها تفحص، کشف و شناسایی و هفته جاری به وطن بازگشت و پس از طواف در حرم امام رضا(ع) به زادگاهش در استان البرز انتقال یافت.

این شهید والامقام نمونه ای از فرزندان برومند ایرانی و البرزی بود که قامتش را برای نهضت عاشورا داد تا چراغ این نهضت همچنان روشن و تابناک بماند. رزمنده ای که فقط هدفش خدا و نگاهش امنیت جهان اسلام و ایران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha