جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم عزاداری

حوزه/ امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت ایام رحلت پیامبر صلی‌الله علیه و آله و شهادت امام مجتبی و امام رضا علیهماالسلام محافل عزاداری را به زبان‌های عربی، اردو و تایی و با استفاده از بستر رسانه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره امور بین الملل حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها در ایام رحلت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله مراسم‌هایی را به زبان‌های مختلف برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش: در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ ماه صفر سخنرانی به زبان عربی توسط حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر الجلالی رأس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار و از شبکه‌های اجتماعی امور بین‌الملل آستان به نشانی haramqom.arabic@ به صورت مستقیم منعکس می‌شود.

همچنین در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ صفر مراسمی با سخنرانی سیداحتشام عباس زیدی در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت پاکستان و ۲۰:۰۰ به وقت هندوستان به زبان اردو برگزار خواهد شد که از شبکه‌های اجتماعی به نشانی haramqumur@ منعکس خواهد شد.

به مناسبت ایام رحلت پیامبر صلوات الله علیه و آله  و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام مراسمی به زبان تایی امشب بعد از نماز عشاء برگزار و در شبکه‌های اجتماعی به صورت مستقیم منعکس خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، اداره امور بین الملل حرم مطهر تولیدات رسانه‌ای به زبان های عربی، اردو و انگلیسی نیز داشته است که در شبکه‌های اجتماعی منعکس شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha