چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: مدارس علمیه کردستان با شروع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس های درس طلاب، ادامه آموزش را در فضای مجازی آغاز کردند و در این زمینه نسبت به دیگر استانهای کشور زودتر از ظرفیت های فضای مجازی برای ادامه آموزش ها بهره برداری کردند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت عزاداری های آخر ماه صفر عنوان کرد: تداوم کلاس های آموزشی در مدارس علمیه به نوعی دستخوش تغییراتی شوند که این روند می تواند خسارت هایی به دنبال خود داشت، لذا برای برون رفت از این وضعیت باید بتوانیم از پتانسیل های حوزوی در حوزه فضای مجازی استفاده بهینه را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش در فضای مجازی هرگز نمی تواند به کیفیت آموزش به صورت حضوری برسد، افزود: استفاده از پتانسیل های داخلی در بحث فضای مجازی باید سالها قبل انجام می گرفت و اگر این مهم محقق می شد، برای مباحث آموزشی امروز هیچ مشکلی نداشتیم.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: خوشبختانه مدارس علمیه سطح استان کردستان با شروع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس های درس طلاب، ادامه آموزش را در فضای مجازی آغاز کردند و نسبت به دیگر استانها زودتر از ظرفیت فضای مجازی برای ادامه آموزش بهره برداری کردند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: اساتید نیز با تعامل و همکاری توانسته اند درس ها را در فضای مجازی ارائه دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha