جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اکبری

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از ضبط و مستندسازی کلیه برنامه های مذهبی و آیینی کاشان بدون حضور مردم و پخش آن در فضای مجازی و رسانه ملی خبر داد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به برگزاری شام غریبان امام رضا(ع) در دیوارنگاره چهار راه آیت الله کاشانی اشاره کرد و گفت: این مراسم در آخرین روز ماه صفر و در شام غریبان امام رضا(ع) با همکاری مجمع خادمین افتخاری امام رضا(ع)، مؤسسه فرهنگی زهیر و گروه سرود مهر ولایت توسط ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم به جای مراسم باشکوه شمع گردانی سالهای قبل برگزار شد، ابراز داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم به صورت محدود در بعضی از میادین شهر به یابود شام غریبان امام رضا(ع) توسط خادمین افتخاری امام رضا(ع) برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از ضبط و مستندسازی کلیه برنامه های مذهبی و آیینی کاشان بدون حضور مردم و پخش آن در فضای مجازی و رسانه ملی خبر داد و افزود: ان شاءالله بتوانیم هرچه زودتر با رهایی از شر ویروس منحوس کرونا مناسبت های معنوی و مذهبی را هر چه باشکوه تر برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha