چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حبیبی

 حوزه/ معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از تلاش های خالصانه و ارزشمند طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مهندس منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین امروز در نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه قزوین، گفت: انصافاً حوزه علمیه قزوین در عرصه های مختلف خصوصاً در عرصه مبارزه با کرونا از قبیل حضور در بیمارستان ها درخشان ظاهر شده که جای تقدیر و خداقوت دارد. 

حبیبی خاطرنشان کرد: از همان زمان شیوع این ویروس منحوس، طلاب و روحانیت حوزه علمیه قزوین در قالب یک قرارگاه جهادی شهدای روحانیت در ضدعفونی معابر و خیابان ها و تغسیل اموات کرونایی در استان به خوبی در میدان حضور داشتند که باید از تلاش های فداکارانه این عزیزان قدردانی کرد و به خصوص از مدیر حوزه علمیه استان که خود نیز در این عرصه پیگیر تمامی برنامه ها بود، تشکر می کنیم.

وی همچنین به وضعیت کرونا در استان قزوین اشاره کرد و افزود: شرایط بیماری کرونا در سطح استان به هیچ عنوان قابل اطمینان نبوده و هر لحظه ممکن است با تغییر وضعیت شیوع این بیماری روبرو شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: استفاده از ماسک به عنوان ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین راهکار پیشگیری به مردم توصیه می‌شود و در عین حال نیز از شهروندان درخواست داریم تا از تردد در فضاهای بسته و تجمعات خودداری کنند.  

وی اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم تا کرونا را به عنوان یک بیماری مهلک و خطرناک جدی بگیرند و از ترددهای بی مورد در برخی مراکز از جمله بازار خودداری کرده و فروشندگان نیز نسبت به رعایت مسائل بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.  

جانشین ستاد پیشگیری از کرونای استان قزوین گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ارائه خدمات در بانک ها، ادارات، فروشگاه ها، پاساژها و مغازه ها و دیگر اماکن به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، ممنوع است و انتظار می رود که اصناف این مصوبه را هم برای خودشان و هم برای مشتریانشان رعایت کنند و دستگاه های ناظر هم به وظیفه نظارتی‌شان عمل کنند.    

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha