سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام حسناتي

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسناتی با واکنش به کشف حجاب خانم دوچرخه‌سوار در شهر، گفت: دوچرخه سواری یک زن با این وضعیت خبر از دست‌های پشت پرده دشمن می دهد، نباید اجازه دهیم این گونه رفتارها در جامعه اسلامی عادی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، طبق اخبار و مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی گسترده شهر نجف آباد و دفتر امام جمعه نجف آباد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی، امام جمعه شهر نجف آباد در نماز جماعت مغرب و عشا دوشنبه شب درخصوص فیلم پخش شده مبنی بر کشف حجاب  خانم دوچرخه سوار در مرکز شهر با ابراز تاسف شدید، اظهار کرد: این فیلم در رسانه های اجتماعی داخلی و خارجی پخش شده و شهر شهیدپرور نجف آباد انگشت نما شده است.

وی با تاکید بر این نکته که وجهه شهر شهیدپرور نجف آباد زیر سؤال رفته است، افزود: بحمدالله فرد خاطی دستگیر شده و قطعا باید جوابگوی افکار عمومی باشد.

حجت الاسلام حسناتی تصریح کرد: این حرکت قطعا تفکر فردی نبوده و پشت این عمل ناهنجار یک باند بهایی یا ضدانقلاب و منافق یا هر چیز دیگر بوده است.

امام جمعه شهر نجف آباد با بیان این مطلب که دقیقا وقت اذان ظهر و هنگام اقامه نماز از دوچرخه سوار و سوژه مورد نظر فیلم گرفته شد و به فاصله چند ساعت، با انتشار سریع در شبکه های مجازی فراگیر شد.

وی اذعان کرد : این عمل هدفمند و برنامه ریزی شده بود که مردم غیور و شهیدپرور نجف آباد زیر سؤال بروند و این فکر در اذهان خطور کند که مردم دیگر خواهان حجاب نیستند و قبح بی حجابی شکسته شود و این منکر در جامعه رواج پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی افزود: با صبغه مذهبی شهر نجف آباد می توان به این مهم دست یافت که هیچ کدام از مردم شهیدپرور این شهر، از این حرکت شنیع و غیراسلامی راضی نیستند و با انجام راهپیمایی، این حرکت را محکوم کرده و اعتراض خود را اعلام خواهند کرد.

گفتنی است، بعد از نماز ظهر و عصر امروز سه شنبه ۲۹ مهر مردم در اعتراض به این حرکت تجمع و راهپیمایی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    حسناتی
  • محمود IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 2
    ای کاش ایشان قبل ازهراظهارنظری حداقل یک باربااین خانم صحبت میکرد.این خانم مادر۲بچه است وبه بیماری روانی اسکیزوفرنی مبتلاست واخیراتحت فشارهای شدیداقتصادی وخانوادگی قرارداشته.نه بهایی است و نه ازایادی استکبار و ...
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      0 0
      عرض بنده هم در اظهار نظر پس از شما همینه و بهتره با این خانم گفتگو کنند تا روشن بشه چه هدف و منظوری داشته است و بی دلیل و بدون تحقیق کسی را متهم به بهایی گری و بی دینی متهم نکنیم، پیشنهاد می کنم به خاطرات خانم فاطمه طباطبایی عروس امام و همسر مرحوم حاج احمد آقا در سفر به لبنان پیش از انقلاب و شیوه برخورد امام موسی صدر با زنان بی حجاب و خیلی بی حجاب مراجعه کنید تا هر بی حجاب و بد حجابی را به بی دینی و ارتداد متهم نکنیم!.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    در خصوص دوچرخه سواری زنان اصالتا و در حکم اولی منع شرعی ندارد مگر اینکه مستلزم فساد شود و اگر دوچرخه سواری آنان با شرایطی آزاد شود، شاهد این صحنه ها مجددا نخواهیم بود تا فردی با کشف حجاب اقدام به دوچرخه سواری کند، قطعا در پس این اقدام اهداف سیاسی نهفته است و بهتر است با این فرد گفتگو شود چه هدفی را دنبال کرده است؟
  • علی IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    طفلی تشنه اب می خواهد مادرش دنبال اب می کردد فردی می کوید بهای اب خودت هستی وبعد......ان مادر خودش را از ناراحتی می کشد خجالت اور است که هیچ صدایی بلند نشد ولی برای یک زن که دوچرجه سوار کند سرو صدها کردند وبه خیابان ریختند تا خشم ونفرت خود را نشان دهند.من نمیدانم چرا.