جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آیین افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر

حوزه/ مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) گفت: از متولیان برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم می‌خواهیم با توجه به شرایط موجود جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، توجه ویژه‌ای به موضوع "رسانه و زیارت" داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌محسن آمره  امروز در آیین آغاز به کار ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در شبستان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، اظهار داشت: خوشبختانه در دوره‌های گذشته برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم آثار بسیار خوبی تولید و از این آثار در عرصه‌های عمومی و نخبگانی جامعه استفاده‌های مطلوبی شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه موضوعات تولیدشده در پنج دوره گذشته جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم موضوعات به‌روزی بوده است، افزود: از متولیان برگزاری جشنواره ششم می‌خواهیم که در این جشنواره، با توجه به شرایط موجود جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، توجه ویژه‌ای به موضوع "رسانه و زیارت" داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که با دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم داشته‌ایم، مقرر شد توجه ویژه‌ای به موضوع "رسانه و زیارت" از سوی محققین و اصحاب رسانه شود و این بزرگواران به طرح دیدگاه‌های مختلف در باب این موضوع بپردازند.

حجت‌الاسلام‌آمره با بیان دیدگاه‌های مختلف موجود در جامعه پیرامون موضوع زیارت با توجه به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: با طرح این موضوع از سوی اصحاب رسانه و جامعه نخبگانی استان قم می‌توان به یک سری نظریات مناسبی دست‌یافت و به خروجی خوبی در این بخش رسید.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) سپس به برگزاری آیین افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در حرم حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: ان‌شاء الله به برکت برگزاری آیین افتتاحیه در این مکان مقدس، شاهد آثار خوبی در جهت نشر معارف اهل‌بیتی(ع) و آگاهی بخشی جامعه نسبت به معارف اهل‌بیت(ع) در جشنواره ششم باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که جشنواره ششم به نحو احسن برگزار و این جشنواره، منجر به تولید آثاری در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و آگاهی بخشی به همشهریان عزیز قمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha