جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان گفت: با این وضعیت گرانی‌ها اقشار آسیب‌پذیر جامعه که درآمدهای مختصری دارند نمی‌توانند زندگی راحتی داشته باشند؛ از این رو سران سه قوه هرچه سریع‌تر متخصصین اقتصادی با روحیه انقلابی را وارد این عرصه‌ کرده و راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان خوزستان، با اشاره به روایتی از پیامبر اعظم(ص) مبنی بر «نعمتان مجهولتان الصّحّة و الأمان»، اظهارداشت: بحمدالله سال‌به‌سال شاهد هستیم که وضعیت امنیت در استان روبه‌بهبودی و به یک سطح قابل قبولی رسیده است.

وی با اشاره به برخی نا امنی‌های ایجاد شده توسط سارقین، گفت: اخیراً ناامنی‌هایی در استان به وجود آمد ولی الحمدلله با تلاش‌های ناجا وضعیت کنترل شد.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت بسیار بد اقتصادی اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهد این هستم که گرانی ارز، مبنای گرانی همه‌چیز قرار گرفته! به‌طوری‌که حتی اشیائی که هیچ ارتباطی با ارز ندارند با افزایش نرخ دلار، گران شده و شرایط زندگی را برای مردم سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: بنده و همه دلسوزان نظام و انقلاب از این وضعیت نگران هستیم؛ به همین دلیل از مسئولین ذی‌ربط سؤال می‌شود که چرا یک فکر اساسی برای این مشکل نمی‌شود؟! مطمئناً چاره‌ای برای این مشکلات در داخل وجود دارد هر چند گفته شود منشأ آن خارجی است.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان اظهارداشت: با این وضعیت گرانی‌ها اقشار آسیب‌پذیر جامعه که درآمدهای مختصری دارند نمی‌توانند زندگی راحتی داشته باشند؛ از این رو سران سه قوه هرچه سریع‌تر متخصصین اقتصادی با روحیه انقلابی را وارد این عرصه‌ کرده و راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha