جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محسن

حوزه/ بر اساس پیشنهاد نماینده ولی فقیه در هرمزگان و با حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام سالاری، امام جمعه جدید سیریک هرمزگان شد.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان گفت: بر اساس پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و با حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام محسن سالاری به عنوان امام جمعه شهرستان سیریک منصوب شد.

حجت الاسلام آصف باصره با اشاره به گردش نخبگانی در نهاد امامت جمعه استان هرمزگان، عنوان کرد: یکی از اهداف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه انتخاب جوانان نخبه علمی، اخلاقی و فعال فرهنگی به عنوان امامان جدید جمعه برای شهرستان های استان است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هرمزگان، امام جمعه جدید سیریک را عنصری فعال در حوزه و دانشگاه و خوش آتیه استان معرفی کرد و افزود: ایشان خطیبی توانا و با ذوق بوده که ان شاءالله با همراهی مردم و مسئولین شهرستان سیریک شاهد تحولات فرهنگی مذهبی خوبی خواهیم بود.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام سالاری طلبه سطوح عالی حوزه و دانشگاه و تحصیل کرده دانشگاه مذاهب اسلامی و مؤسسات عالی حوزوی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha