جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه تاکستان گفت: طلاب و روحانیون هر زمان که نیاز باشد در کنار مردم حضور دارند و در شرایط بحرانی جامعه امروز و شیوع کرونا نیز در صحنه خدمت به مردم و مقابله با این ویروس منحوس به خوبی نقش آفرینی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی در جمع طلاب جهادی حوزه علمیه تاکستان گفت: همه مراکز حوزوی و دینی اعلام کرده‌اند که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تابع ستاد ملی کرونا هستند که قابل قدردانی است و امیدوارم بتوانیم با این همدلی و هم‌افزایی زیان‌های این ویروس را به حداقل برسانیم. 

وی افزود: نقش روحانیت در خدمت رسانی به مردم کم نظیر است و آنها خدمت به مردم را بالاترین فضیلت می دانند. 

مدیر مدرسه علمیه تاکستان تصریح کرد: طلاب و روحانیون هر زمان که نیاز باشد در کنار مردم حضور دارند و در شرایط بحرانی جامعه امروز و شیوع کرونا نیز در صحنه خدمت به مردم و مقابله با این ویروس منحوس به خوبی نقش آفرینی می کنند. 

وی با قدردانی از تلاش‌های خالصانه روحانیون در کنار مردم و گروه های جهادی، بیان کرد: روحانیت همواره در فعالیت های اجتماعی نقش مفید و مؤثری دارند حضور روحانیون در کنار مردم موجب آرامش و دلگرمی است و طلاب باید استفاده از ماسک را بین مردم فرهنگ سازی کنند. 

حجت الاسلام علی بخشی بیان کرد: این روزها کادر درمان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه بر عهده دارند و سلامتی خود را نیز در طبق اخلاص گذاشته‌اند. 

وی اظهار کرد: امروز مردم قدردان خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شده‌اند و گویای این سختی‌ها و خدمات، تصاویر و فیلم‌هایی است که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود. 

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد:  لازم می‌دانم از مجاهدت‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان‌ها که طبق بعضی از گزارش‌ها حتی به منزل نمی‌روند و مشغول خدمت هستند، تشکر کنم.  

در پایان از طلاب جهادی حوزه علمیه شهرستان تاکستان تقدیر شد. 

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha