جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید محمدی

حوزه/ بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران در پیامی شهادت بسیجی شهید محمد محمدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران در پیامی شهادت بسیجی محمدی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و من الناس من یشری نفسه ابتغاء مرضات الله و الله رؤوف بالعباد

شهادت بسیجی شهید محمد محمدی که با غیرت حیدری و در دفاع از نوامیس جامعه اسلامی، جان بر کف قیام لله نموده و فریضه عظیمه امر به معروف و نهی از منکر را با خون مطهر خود اقامه و احیاء نموده است هر چند هر ذهن خداباوری را به کُرنش و احترام وامی دارد و هر قلب سلیمی را جریحه دار و اندوهناک می کند ولی پیامهای روشن و شفافی نیز با خود دارد؛ پیام نخست پیام افتخار و عزت است. ملت شریف و بزرگوار ایران با پرورش چنین فرزندان غیور و رشیدی باید به آینده روشن این مرز و بوم دل ببندد و استقامت بورزد که به فضل خدا برتری با مؤمنان است.

پیام دوم پیام مجاهدت و مقاومت در مسیر تأمین امنیت اخلاقی و عزت اجتماعی آحاد مردم است.

پیام سوم پیام حفظ حریم عفت و حیاء به دختران و زنان سربلند ایران اسلامی است.

پیام آخر به دولت مردان و مسئولین فرهنگی جامعه است که اگر فرهنگ، این بزرگترین دغدغه ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی مورد بی توجهی قرار گیرد خون جوانان رشید و غیور ما  نه در جنگ سخت و در مبارزه رو در رو با دشمن بلکه در کوچه پس کوچه های شهر در رویارویی با شبیخون فرهنگی جریان طاغوت بر زمین ریخته خواهد شد.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران، شهادت افتخارآفرین این بسیجی دلاور را به ساحت قدسی امام عصر اروحنا له الفداء و محضر مبارک رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله و دوستان و خانواده ارجمند این شهید سعید، تبریک و تسلیت گفته صبر و آرامش برای بازماندگان و رحمت گسترده الهی برای آن شهید بزرگوار از ذات احدیت مسئلت می دارد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha