سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر آماده سازی فضای شهر به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته وحدت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد با بیان اینکه امسال ولادت پیامبر(ص) با روز جهانی استکبارستیزی مقارن شده است، اظهار داشت: بعثت انبیاء الهی برای براندازی استکبار بوده و امسال نیز این دو موضوع در مقطعی که دشمنی استکبار با نظام برآمده از مفاهیم و آموزه‌های پیامبر که از هر جهت به نقطه اوج خود رسیده، قرین شده است. 

وی افزود: پیامبر(ص) در مقطعی رسالت خود را آغاز کردند که ظلم و ستم همه جامعه بشریت را فرا گرفته بود به گونه‌ای که مردم احساس می‌کردند دیگر فریادرسی نیست و چاره‌ای جز پذیرش و تحمل ظلم را ندارند که با چنین موقعیتی پیامبر(ص) روبرو بودند. 

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: در میان خودخواهی، تکبر، حقارت و رذیله‌های اخلاقی، پیامبر(ص) با ولادتشان و بعثتشان صخره سنگین و سخت جهالت را شکافتند و فضیلت‌ها را جایگزین رذیلت‌ها کردند. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: نظام سلطه ۲۵۰ سال تمام امکانات را جهت دین‌زدایی و اسلام زدایی به کار گرفت ولی لطف الهی، اعتقادات مردم و هوشمندی امام راحل در ۲۲ بهمن سال ۵۷ تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد. 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فرار رسیدن ۱۳ آبان ماه، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال در ۱۳ آبان ماه باید بتوانیم پیام پیروزی انقلاب را در قالب‌های گوناگون همچون فرهنگ، هنر، شعرخوانی، دلنوشته، تلاوت قرآن و اهدای بسته‌های معیشتی نشان دهیم. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: علاوه بر صدا و سیما و نشریات در حال حاضر شعر، نمایشگاه، دلنوشته و... نیز رسانه‌های تأثیرگذاری‌اند که در همین راستا باید از این رسانه‌های تاثیرگذار در جهت رساندن پیام وحدت، تعمیق بخشیدن و آگاهی نسل جوان به برنامه‌های نظام سلطه به کار گیریم.

وی بیان داشت: امیدواریم به مناسبت ۱۳ آبان و هفته وحدت فضاسازی شهری با دقت بیشتر و به موقع انجام شود و همچون محرّم فضای شهر با تاخیر آماده نشود که موجب گلایه بسیاری از مردم شده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha