جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بها الدین آقاحسین

 حوزه/ به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از راهوران اداره راهنمایی و رانندگی با امام جمعه شهر محمدیه دیدار کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقاحسینی، امام جمعه شهر محمدیه در دیدار جعی از راهوران اداره راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی این شهرستان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی نه تنها تجلی اقتدار، عزت و سرافرازی، بلکه نماد سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و امروز یکی از افتخارات این نیرو اقتدار توأم با رأفت و مهربانی است.

وی اظهار کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان سرباز ولایت و همچنین یک نهاد مردمی که شهروندان را سرمایه اصلی خود می داند از هیچ تلاشی در راه خدمتگزاری صادقانه به مردم فروگذار نکرده که نمونه این خدمت رسانی را در یاری رساندن به مردم آسیب دیده در بلایای طبیعی و حوادثی همچون زلزله و مبارزه با بیماری کرونا شاهدیم.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی مردم را ولی نعمت خود دانسته و بر این باور است که داشتن پلیس مقتدر سزاوار مردمی است که همواره در تمامی عرصه ها و در راستای حفظ تمامیت ارضی کشور جانانه و جان بر کف حضور داشته اند.

حجت الاسلام آقاحسینی اظهار کرد: به شما راهوران زحمتکش و خدوم نیروی انتظامی نیز  در پلیس راهنمایی و رانندگی خداقوت وخسته نباشید عرض کرده و به پاس تلاش هایتان در مدیریت ترافیک و امنیت مسافران و رانندگان در جاده ها خداقوت می گویم.

در ادامه فرمانده راهنمایی و رانندگی شهر محمدیه بیان کرد: بسیاری از نیروهای این پلیس در راه تسهیل تردد و مدیریت ترافیک تا پای جان و فعالیت ایثارگونه پیش می روند.

انتهای پیام 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha