پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پویش مجمع تقریب

حوزه/ خبرگزاری تقریب به عنوان رسانه وابسته به مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تیتر «جدیدترین پویش حوزه‌نیوز/ ارائه ایده به دبیرکل مجمع تقریب» به استقبال جدیدترین پویش حوزه نیوز رفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، از روز گذشته ۲۹ مهرماه که جدیدترین پویش حوزه نیوز با عنوان «اگر من جای دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب بودم...» با استقبال حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری آغاز شد، در فضای رسانه ای کشور بازتاب گسترده ای داشته است.

دعوت عمومی؛

به پویش «اگر من جای دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب بودم ...» بپیوندید

خبرگزاری تقریب هم به عنوان رسانه وابسته به مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تیتر «جدیدترین پویش حوزه‌نیوز/ ارائه ایده به دبیرکل مجمع تقریب» از این پویش استقبال کرده و آورده است: حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل این مجمع آماده است تا ایده‌ها، ابتکارات و دیدگاه‌های شما درباره فعالیت‌های مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  و راهکارهای تقویت وحدت در جهان اسلام را دریافت کند.

تقریب نیوز همچنین از مخاطبان خواسته که به پویش «اگر من جای دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب بودم...» بپیوندند و دیدگاه‌های خود را برای پیشبرد امور این مجمع و راه‌های تقویت وحدت در جهان اسلام، با دبیرکل مجمع در میان بگذارند.

برای شرکت در پویش «اگر من جای دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بودم ...» اینجا را کلیک کنید و یا به آیدی InfoHawzah@ در شبکه‌های پیام‌رسان (ایتا، سروش، تلگرام) پیام دهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جبار گوهری IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    تا در این مملکت نه حرف امام راحل و نه حرف آقا حجت باشد و هرکس به گز خودش پیمانه کنه اصلا چیزی به اسم تقریب فقط شعار و فقط شعار باقی میماند شخص بنده فقط بخاطر مذهب ( فرزند شهید ، دکتر ،با سابقه ...) از چندین پست دولتی مهم منع و کنار گذاشته شدم،اهل سنت در مناصب انتخابی که مردم حق رای دارند صاحب جایگاه میشوند ولی در مناصب انتصابی هیچ هیچ جایگاهی ندارن،هرجا به اهل سنت در این مملکت اعتماد شده به بهترین وجه جواب اعتماد رو دادن،این ره که میرویم به ترکستان است.