جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا خراسانی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام پور، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا خراسانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا خراسانی، پیام تسلیتی را صادر کرد.


إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بدین‌وسیله درگذشت جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرحوم مستطاب علیرضا خراسانی، انسانی خدوم، با اخلاق و دوست‌داشتنی که همواره با تلاش‌های خود در گره‌گشایی از سربازان امام زمان(عج)، موجبات رضایت‌مندی حضرت را فراهم می‌نمود، باعث اندوه و تأثر همکاران در استان خوزستان گردید.

درگذشت این فقید سعید را به محضر امام زمان(عج) و همکاران ایشان در مرکز مدیریت و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر جلیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    خود حوزه علمیه قم چی؟ مرکز مدیریت چی؟ نمیخواهید شما هم پیامی بنویسید؟!!!! خدا رحمتشون کنه، مرد شریف و با اخلاقی بود... اگه بگیم در کل مرکز مدیریت 2 نفر دلسوز بود که یکی شون ، آقای خراسانی بود، اغراق نکرده ایم... ولی از حوزه علمیه هم گله مندیم که اطلاع رسانی این حد ضعیفی داره در این حد...
  • کاوس انجامی RO ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    سلام من اون مرحوم را طلبه به معنای واقعی یافتم وهمیشه از سال آشنایی(۱۳۷۱) درکلاسهام محافل ومجالس سخنرانی و...از وی به نیکی یاد کرده ومی کنم خیلی وارسته والحق استاد اخلاق ودین وانسانیت بود ما دونفر از پاسداران به ملاقات پسرشون رفتیم ( تصادف کرده وپاش شکسته بود )مصدوم راروحصیر خوابونده بود گفتیم پس چرا اینطوری؟؟! شما مسئول آموزش مدرسه عالی علوم اسلامی تبریزی وامام جماعت دانشکده بهداری شهید فیاض بخش سپاهیدپس چرا!!؟؟تنها پاسخش این بودکه: الحمدولله! نگران نباشید ... من اصرار کردم که اجازه دهند کاری بکنیم وکمکش کنیم ولی عیر مستقیم پاسخمان داد که نه !نه !! این جمله را فرمود: من زمانی که فرم پر می کردم برای ورود بحوزه علمیه اسلامی : در پاسخ به سوآل " هدف شما "چیست؟" نوشتم وتعهدنمودم هدفم " اجتهاد" است و...من و همکارم زندگی واقعی طلبه وطلبکی را به عینه درایشان دیدیم وخودمان تنبیه شدیم پس از خارج شدن از منزل استیجاری او؛مسافتی را هردو گریه می کردیم که ما کجا واو کجا!؟ خدایش بیامرزاد من خیلی متأثر متاسف شدم انا لله وانا الیه راجعون سرباز بازنشسته ح.ک انجامی لیسار تالش گیلان