پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وحید رمضانی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: حضور اثرگذار حوزه در فضای رسانه‌ای نیازمند تربیت نیروهای خلاق و توانمند در این عرصه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید رمضانی امروز در نشستی با معاونان و اساتید مدرسه علمیه شهرستان کامیاران، بیان کرد: یکی از ضروریات برای طلاب و حوزویان، بحث آشنایی با پایه ها و مبانی رسانه است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: آشنایی با سواد رسانه می تواند سرعت انتقال مفاهیم دینی را بسیار بالا ببرد و این خود یک پتانسیل بسیار مهم در بحث تبلیغ خواهد بود.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: حوزه های علمیه می توانند در کنار آموزش و تهذیب، مقوله سواد رسانه ای طلاب را نیز مورد توجه و اهتمام قرار دهند، زیرا این امر می تواند تحول آفرینی بزرگی در حوزه های علمیه به وجود آورد.

حجت الاسلام رمضانی در ادامه اظهار کرد: زمانی که مسئله سواد رسانه ای در حوزه های علمیه نهادینه شود، می توان در بحث فرهنگ سازی بهتر و جامع تر کار کرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: سواد رسانه ای امروز یک نیاز حیاتی برای رشد کیفی حوزه های علمیه است که در این راستا باید بسترسازی های لازم را انجام دهیم.

این استاد حوزوی اضافه کرد: در همین مسئله کرونا به خوبی نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف کشور در بحث سواد رسانه ای به ویژه فضای مجازی هویدا شد، بنابراین سواد رسانه ای و فضای مجازی باید از اولویت های حوزه باشد.

حجت الاسلام رمضانی گفت: حضور اثرگذار حوزه در فضای رسانه‌ای نیازمند تربیت نیروهای خلاق و توانمند در این عرصه است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران در پایان گفت: طلاب باید از ظرفیت های روز و ابزارهای نوین رسانه برای انتقال آموخته های خود به جامعه استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha