شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 924495
۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
تصاویر / تودیع معارفه امام جمعه لالجین

حوزه/ حجت الاسلام حسین محققی با حکم حجت الاسلام والمسلمین حاجی علی اکبری به عنوان امام جمعه جدید لالجین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، جمعی از روحانیون، مسئولان و ائمه جمعه شهرستان های استان، در مراسمی از زحمات حجت الاسلام محمد تقی سیفی تقدیر و حجت الاسلام حسین محققی با حکم حجت الاسلام والمسلمین حاجی علی اکبری به عنوان امام جمعه جدید لالجین معرفی شد.

امام جمعه همدان در این مراسم، با تاکید بر لزوم ایجاد وحدت در جامعه برای موفقیت در کارها، اظهار داشت: تاکید پروردگار و پیامبر گرامی اسلام بر لزوم ایجاد وحدت در جامعه و انجام فعالیت ها بر اساس همکاری و همگامی گویای اهمیت توجه به مسئله وحدت است.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر و تفاوت در برداشت‌ در همه جوامع وجود دارد، گفت: هدف همه ما یکی است و آن خدمت به اسلام، فرهنگ و حفظ ارزش‌ها و هنجارهای جامعه است، هدفی که باید با وحدت به آن برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به نامگذاری شهر لالجین به عنوان شهر جهانی سفال، بیان کرد: متاسفانه شهر لالجین آن طور که باید به جهانیان معرفی نشده است، و لذا برای تحقق این اتفاق نیازمند اندیشه ای جهانی و همت همه مسئولان هستیم.

وی در پایان صحبت های خود با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سیفی، خاطر نشان کرد: درخواست بنده از همه مسئولان، روحانیون و فعالان شهر لالجین، این است که در کنار حجت الاسلام محققی در سایه وحدت در مسیر تحقق اهداف کلی حرکت کنیم.

حجت الاسلام سیفی نیز با ارائه گزارشی از همراهی اعضا ستاد نماز جمعه و مردم لالجین در مدت حضور خود تشکر کرد، و از مردم لالجین خواست تا همکاری لازم با حجت الاسلام محققی داشته باشند.

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام مولایی با قرائت حکم انتصاب امام جمعه جدید لالجین، حجت الاسلام محققی را به عنوان امام جمعه این شهر معرفی کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام محققی پیش از این عهده دار امامت جمعه قهاوند بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha