جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: جولان گرانی و عدم نظارت بر قیمتها مردم را به سختی و دردسر انداخته است و اصلاح امور نیاز به روحیه انقلابی و مدیریت جهادی دارد.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اینکه ضعف مدیریت بر اقتصاد و بازار تا بدان جا است که داد اهل انصاف، حتی حامیان دولت را هم در آورده است، اظهار داشت: جای هیچگونه چشم پوشی از سوءمدیریت ها، خصوصا در حوزه اقتصادی وجود ندارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: متأسفانه با توجه به گرانی لجام گسیخته که مردم روزانه درگیر آن هستند، تا بحال دولتمردان همچون روسا و وزرای کشورهای جنوب شرق شهامت عذرخواهی از مردم نجیب و فهیم را ندارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: جولان گرانی و عدم نظارت بر قیمتها مردم را سختی به دردسر انداخته است و اصلاح امور نیاز به روحیه انقلابی و مدیریت جهادی دارد.

حجت الاسلام ملکی اظهار داشت: بزرگترین ضربه ای که به تولید داخلی وارد شد، زمانی بود که مدیریت نظام ارزی با زدن چوب حراج بر ذخائر پولی، ارز ۴۲۰۰ را بدون حساب و کتاب، به فروش رساند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطر نشان کرد: تدبیر و دور اندیشی در ذخیره کردن مایحتاج مردم نجیب و انقلابی در جنگ اقتصادی، همچنین کنترل قیمتها و نظارت بر بازار، وظیفه ذاتی دستگاه های دولتی و تعزیرات حکومتی است.

وی در پایان گفت: اگر نبود روحیه انقلابی و مدیریت جهادی رئیس دستگاه قضا در برخورد با دزدان بیت المال و مفسدان اقتصادی، امروز شاهد جولان زالوصفتان با پشتیبانی جریان نفوذ، برای ایجاد جو نارضایتی آحاد جامعه از نظام اسلامی بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha