سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
وکیل مالی حضرت آیت الله سیستانی در هند

حوزه/ در پی انتشار خبر درگذشت حاج محب روشن علی ناصر، نماینده مالی حضرت آیت الله العظمی سیستانی در هند، نمایندگی المصطفی در این کشور طی ابلاغ پیامی مراتب حزن و تسلیت خود را به ملت شریف هندوستان اعلام کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شاکری، نماینده جامعة المصطفی العالمیة در هندوستان در پیامی درگذشت آقای محب روشن علی ناصر، وکیل مالی حضرت آیت الله سیستانی در هند، را به شیعیان و ملت شریف هند تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

"من مات علی حب ال محمد مات شهیدا"

خبر در گذشت غم بار جناب آقای محب روشن علی ناصر، وکیل محترم حضرت آیت الله العظمی سیستانی دام ظله الشریف در هندوستان و رئیس ’’الایمان فاوندیشن‘‘ موجب تالم وتاسف اینجانب گردید.

ایشان فردی دلسوز و حامی حوزه های علمیه و مدارس دینی در هندوستان بوده و مومنین تهیدست و مستمند را مورد حمایت قرار می دادند.

ایشان علاوه بر کمک به حوزه ها در ساختن مساجد، حسینیه ها و درمانگاه ها نیز نقش بسزایی داشته اند. رحلت ایشان یک ضایعه بزرگ برای ملت تشیع هند می باشد.

از طرف خودم و تمامی همکاران نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان به فرزند برومند ایشان جناب آقای محمدعلی محب علی ناصر و به خدمت همه بستگان و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را از خدای منان مسئلت می نمایم .

رضا شاکری

رئیس نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة در هندوستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha