جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زارع

حوزه / عضوهیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به باورها و اعتقادات شهید دکتر زارع اشاره کرد و گفت: شهید زارع، انقلابی، مردمی، اخلاق مدار و عاشق ولایت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الام حبیب الله یوسفی عضوهیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز در مراسم گرامی داشت شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی در صحن امامزاده حبیب بن موسی (ع) کاشان با قدردانی از حضور پرشور مردم منطقه کاشان در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام  اظهار داشت : شهید زارع تربیت یافته خانواده ای ولایی و شهید پرور بود

وی، به باورها و اعتقادات دینی این شهید گرانقدر اشاره کرد و گفت : شهید زارع، انقلابی ، مردمی ، اخلاق مدار و عاشق ولایت بود.

 حجت الاسلام یوسفی با اشاره به خاطره ای  از شهید  زارع  تصریح  کرد : وقتی به دلیل خستگی زیاد  از ایشان درخواست استراحت می کردیم در پاسخ می گفت  از وقتی که دو تا بردرانم در راه اسلام و قرآن  به شهادت رسیدند با خدا عهد بستم که لحظه ای از خدمت به مردم و محرومیبن دریغ نکنم تا فردای قیامت خجالت مند برادران شهیدم نباشم.

وی ، با بیان اینکه شهید زارع  اعتقاد شدیدی به روز قیامت  و پس از مرگ داشت گفت : شهید زارع همیشه  خودش را در محضر خدا  می دید  تا پاسخگوی  عملکرد خودش در روز قیامت باشد.

حجت الاسلام یوسفی به خدمات  شهید دکتر زارع به جامعه پزشکی کشور و رسیدگی به مستمندان  ارشاره کرد و اظهار داشت : این شهید گرانقدر بیماران  نیازمند را در بیمارستان متینی کاشان در ساعات غیر اداری و تا نیمه های شب رایگان ویزیت می کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه شهید زارع همیشه جلسات  هیئت رئیسه  را قبل از ساعت اداری و شش صبح برگزار می کرد گفت : این شهید بزرگوار هیچ موقع  از کارکردن و خدمت به مردم خسته نمی شد.

وی شهید زارع  را فردی خستگی ناپذیر دانست و گفت:  شهید زارع به دنبال  پست و مقام دنیا نبود و همیشه خدمت به  نظام اسلامی و محرومین برایش  ارزشمند بود

عضوهیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به سخنان سردارسپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی که انسان باید شهید باشد تا شهید شود اشاره کرد و گفت :  دکتر زارع  در دوران  حیاتش شهید بود که  خدا شهادت را نصیب اش کرد.

مراسم گرامی داشت شهید دکتر مدافع  سلامت و خدمت، دکتر محمد زارع  جوشقانی امروز از طرف آیت الله میرسید محمد یثربی  با حضور، روحانیون ، طلاب حوزه های علمیه ،  پزشکان ، کادر درمان ، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم کاشان در زیارت حبیب بن موسی (ع) این شهرستان  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

گفتنی است، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، ریاست شورای دانشگاه علوم پزشکی کاشان، عضویت در هیئت امنا و هیئت مدیره بانک چشم جمهوری اسلامی ایران، عضویت در هیئت مدیره آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی کاشان، عضویت در هیئت امناء و رئیس هیئت مدیره انجمن معلولین ذهنی ـ جسمی امیرکبیر کاشان، عضویت در هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران و ریاست بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد تهران بخشی از مسئولیت های دکتر محمدزارع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    حجت الاسلام یوسفی با اشاره به خاطره ای از شهید زارع تصریح کرد : وقتی به دلیل خستگی زیاد از ایشان درخواست استراحت می کردیم در پاسخ می گفت از وقتی که دو تا بردرانم در راه اسلام و قرآن به شهادت رسیدند با خدا عهد بستم که لحظه ای از خدمت به مردم و محرومیبن دریغ نکنم تا فردای قیامت خجالت مند برادران شهیدم نباشم. چقدر از این نگاه ها کم داریم! اکثر افراد فقط بلد هستند غر بزنند . اما امثال حاج قاسم، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و ... اهل عمل به وظیفه هستند