جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه

حوزه/ مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمه‌الزهرا(س) اصفهان از استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه «شرح بی نهایت ایثار» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، خانم رمضانیان، مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهراء(س) در حاشیه بازدید از نمایشگاه «شرح بی نهایت ایثار» که در این مؤسسه برپا شده بود، اظهار کرد: در این نمایشگاه سعی شده است که از جان گذشتگی های زنان دفاع مقدس با تأثیرپذیری از زنان عاشورایی و تطبیق مصادیق مشابه‌ به تصویر کشیده شود.

وی افزود: سالیان سال در حافظه و خاطره مردمان ایران رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های این زنان ماندگار خواهد بود، همانگونه که دفاع از عزت و کیان کشور که در طول تاریخ توسط مردانشان انجام شده امروز در حافظه بلندمدت مردم ایران ثبت و ضبط شده است.

 مدیر مؤسسه‌ آموزش عالی فاطمه الزهرا(س) اصفهان گفت: برپایی این نمایشگاه بهانه بسیار خوبی است که فراموش نکنیم برای استقلال و عزت امروز ما چه جان‌هایی سپر شد و چه جوان‌ها و زنانی از خود گذشتند تا این انقلاب سرپا بماند و امنیّت کشورمان حفظ شود، پس باید امروز ما و نسل جوان قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

گفتنی است، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی مدیر حوزه علمیه خوهران استان اصفهان، معاونان و کارکنان مدیریت حوزه خواهران استان، حجت الاسلام والمسلمین فراهانی رئیس هیئت امناء مجتمع آموزش عالی فاطمه الزهراء(س) اصفهان، کارکنان مؤسسه‌ حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) به همراه همکاران، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون و... از این نمایشگاه دیدن کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha