جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به گرانی های بی سابقه برخی کالاها در استان، نظارت بیشتر بر بازار و رفع مشکلات معیشتی مردم را ضروری دانست و گفت: گرانی های بی سابقه ای که در قیمت برخی کالاها وجود دارد موجب شده خدمات کم نظیر نظام جمهوری اسلامی کمرنگ جلوه داده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در برنامه پیام جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و نقش نخبگان جامعه اسلامی در اتحاد مسلمین و توسعه همه جانبه دنیای اسلام، اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال فرصت برای ایجاد اختلاف است و بایستی نخبگان جامعه اسلامی تعصبات را کنار زده و با وحدت و همدلی در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه خرم آباد در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان این‌که نتیجه انتخابات پیش روی آمریکا برای اینکه چه کسی رئیس جمهور شود برای جمهوری اسلامی ایران فرقی نمی کند، گفت: هر رئیس جمهوری در آمریکا بر سر کار بیاید به هیچ عهد و پیمانی وفادار نخواهد بود و ظلم و ستم خود را بر ملت های مظلوم روا می دارد و اهل ستم و جفا خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به گرانی های بی سابقه برخی کالاها در استان، نظارت بیشتر بر بازار و رفع مشکلات معیشتی مردم را ضروری دانست و افزود: گرانی های بی سابقه ای که در قیمت برخی کالاها وجود دارد موجب شده خدمات کم نظیر نظام جمهوری اسلامی کمرنگ جلوه داده شود و این حیله دشمنان اسلام و انقلاب است که مردم باید در این زمینه هوشیار و بابصیرت باشند.

وی در پایان یادآور شد: دشمنان نظام با برجسته سازی این مشکلات می خواهند بدبینی و کم اعتمادی مردم را به نظام رقم بزنند که در این زمینه باید با اقدمات اساسی و بصیرت لازم توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha