جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتاب «وحدت اسلامی

حوزه/ کتاب «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» به قلم آیت الله سید محمدباقر حکیم(ره) و ترجمه دکترعبدالهادی فقهی زاده از سوی موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» به قلم آیت الله سید محمدباقر حکیم(ره) و ترجمه دکترعبدالهادی فقهی زاده از سوی موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

اثر حاضر، «الوحدة الاسلامیه من منظور الثقلین» با نام «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» است که به قلم شهید آیت الله سیدمحمدباقر حکیم(ره) نگاشته شده است.

نویسنده با نیم نگاهی به تحولات معاصر، به موضوع خطیر وحدت اسلامی از منظر قرآن و عترت نگریسته است.

واقع نگری و دردمندی، ویژگی هایی است که در تحلیل های کتاب حاضر به چشم می خورد و نشان می دهد مؤلف معتقدانه و به مثابه ضرورتی دیرپا به موضوع وحدت اسلامی نگریسته است.

همچنین دو نوشتار دیگر به ترجمه کتاب پیوست شده است که هر دو در حوزه های مربوط به موضوع وحدت اسلامی و تقریب است؛ یکی « مبانی نظری مدارای دینی در تقابل با افراطی گری در قرآن کریم» و دیگری «اصول تقریب میان شیعه و اهل سنت» که متن اصلی آن ها سال ها پیش در مصر به چاپ رسیده است.

این کتاب در ۲۵۶ صفحه منتشر شده و علاقه مندان جهت خرید و سفارش آنلاین می توانند به نشانی www.bustaneketab.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha