پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پنجمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی اوقاف قم

حوزه/آیین پنجمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اداره کل اوقاف استان قم با عنوان «احسان ماندگار» و با حضور مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پنجمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اوقاف استان قم با عنوان «احسان ماندگار»، ظهر امروز آغاز شد.

در آیین شروع این رزمایش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل اوقاف قم و جمعی دیگر از مدیران و معاونان اوقاف حضور داشتند.

در آغاز این مراسم، اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در سخنانی با اشاره به چهار مرحله رزمایش مواسات طی نوروز، ماه رمضان، محرم و صفر سال جاری اظهار کرد: همزمان با دهه وقف، پنجمین مرحله هم اجرایی شده است.

وی افزود: در هر مرحله حدودا ۳ هزار بسته معیشتی و در مجموع ۱۲ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی سخنرانی کرد و با بیان اینکه خیرات کثیر در سازمان اوقاف و امور خیریه متجلی شده است گفت: یکی از مهمترین آنها مسئله وقف است که از دیرباز در بین نیاکان ما و بر اساس نیت الهی آنها وجود داشته و امروز میراثی گرانبها در اختیار ما قرار گرفته است.

گفتنی است در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی، ۳ هزار بسته معیشتی از محل عواید موقوفات و تبرکات امامزادگان استان قم تهیه شده است.
شناسایی نیازمندان زیر پوشش این طرح پیش از این توسط مراکز افق بقاع متبرکه شاخص انجام شده و عوامل اجرایی بقاع متبرکه کار توزیع بسته‌ها را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha