پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ستاد مردمی کرونا در استان همدان

حوزه/ پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در ستاد ملی کرونا، نماینده ولی فقیه در استان همدان با لبیک به فرمان ایشان در زمینه مقابله با ویروس کرونا و آسیب های آن پیش از ظهر امروز با ایجاد جلسه ای دستور آغاز به کار دوباره ستاد مردمی کرونا در استان همدان را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در ستاد ملی کرونا، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان همدان با لبیک به فرمان ایشان در زمینه مقابله با ویروس کرونا و آسیب های آن پیش از ظهر امروز با ایجاد جلسه ای دستور آغاز به کار دوباره ستاد مردمی کرونا در استان همدان را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه همه ما موظف هستیم تا به فرمایشات حضرت آقا لبیک بگوییم، اظهار داشت: متاسفانه شرایط فعلی ویروس کرونا نسبت به قبل بسیار پیچیده‌تر شده و لذا این پیچیدگی می‌طلبد تا نیروی‌های مردمی برای مبارزه و مقابله با این ویروس منحوس همچون ماه‌های اول به میدان بیایند.

وی افزود: با وجود آنکه در ماه‌های گذشته فعالیت‌های مردمی مقداری کم رنگ شده است، اما نیازمندی به کمک‌ها در جامعه افزایش پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به جلسه روز گذشته ستاد ملی کرونا با حضور رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب امروز نیاز داریم تا ستاد مردمی کرونا مجددا تشکیل شود و در کنار ستاد استانی همچون ماه‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا، در زمینه مقابله با ویروس منحوس وارد میدان شوند.

وی تصریح کرد: البته نواقصی در دوره اول تشکیل این ستاد به لحاظ تازه بودن شرایط وجود داشت که در دوره جدید راه اندازی ستاد باید با بررسی دقیق مشکلات و نواقص موجود در صدد رفع آن باشیم.

رئیس ستاد مردمی کرونا در استان همدان با بیان اینکه نیازمند همکاری نیروهای مردمی همانند بسیج و قرارگاه خاتم هستیم، مطرح کرد: فعالیت‌های مردمی متفاوت از فعالیت استانی است و لذا باید نسبت به نیازسنجی موجود در جامعه اقدامات جدی صورت گیرد و بر آن اساس اقدامات لزوم صورت گیرد.

وی ادامه داد: ستاد مردمی می‌تواند در بحث کمک به بخش درمان، نظارت‌ها، آماده کردن تجهیزات مورد نیاز و کمک‌های مومنانه ورود کند و با قرار دادن دست در دستان ستاد استانی در مقابله با ویروس کرونا تلاش کنند.

وی در پایان رعایت مسائل بهداشتی را بهترین راه کمک به کادر درمان دانست و گفت: استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی دو اقدام جدی است که مردم می توانند با رعایت آن به یاری کادر درمان که مجاهدانه نزدیک به ۹ ماه است در حال خدمت هستند بشتابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha