جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، در پیامی، خواستار ورود دوباره نیروهای جهادگر حوزوی برای لبیک به سخنان مقام معظم رهبری در میدان مبارزه با کرونا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پیامی، خواستار ورود دوباره نیروهای جهادگر حوزوی برای لبیک به سخنان مقام معظم رهبری در میدان مبارزه با کرونا شد.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه مدیر حوزه علمیه خوزستان بدین شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدِینَ عَلَی الْقاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً

مدیران مدارس علمیه استان خوزستان

سلام علیکم، اینک که مقام معظم رهبری برای به حرکت در آوردن کشور برای بسیج همگانی بار دیگر در موج سوم کرونا به صحنه آمدند؛ بر همه سربازان ایشان واجب است که جهاد گونه برای «مقابله با شدائد و مشکلات»، «کمک به کادر درمان»، «تسکین آلام بیماران»، «همدردی با خانواده‌های داغ دیدگان»، «انجام وظائف شرعی نسبت به متوفیان» و «مواسات با آسیب دیدگان»، بار دیگر طلاب عزیز، مساجد و هیئات را به صحنه آورده و نماد ولایت مداری ملت را به نمایش درآورید تا إن‌شاءالله برای جلب رضایت الهی و تعجیل در فرج منجی(عج) زمینه‌سازی کنیم.

از همه مدیران، طلاب عزیز و ملت غیور ایران اسلامی، خصوصاً مردم شریف استان خوزستان می‌خواهم با اتحاد همدلی و رعایت بیش‌ازپیش دستورالعمل‌های بهداشتی و کمک‌های خیر خواهانه، اعم از مالی و... در این رزمایش ولایت مداری امت در صحنه حضور فعال داشته باشند.

السلام علی اهل التقوا و المرحمه
مسعود بهرامپور |  مدیر حوزه علمیه خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha