جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت راهکار مقابله با جنگ نرم است و آشناسازی آحاد مردم به ویژه نسل جوان با آرمان ها، ارزش ها و باور های بنیادین فرهنگ والای مهدوی زمینه ساز استقرار و برپایی حکومت سراسر عدل منجی موعود است.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: امروز جمهوری اسلامی با اندیشه های مهدوی و ترویج آن می کوشد مقابل آسیب ها و انحرافات و دشمنی ها ایستادگی کند.

وی ادامه داد: امروز همه ما به شیعه بودن و زندگی در عصر امامت امام زمان(عج) افتخار می‌کنیم، ولی مهم آن است که خود را در محضر حضرت بدانیم، چرا که اعمال ما به محضر ایشان عرضه می‌شود.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین بیان کرد: همه ما باید به گونه‌ای زندگی کنیم که اسباب رضایت و خوشنودی آن حضرت را فراهم آوریم و با دوری از گناهان و توجه به انجام واجبات و عبادات نشان دهیم که منتظر ظهور حضرت هستیم.

وی اضافه کرد: توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت راهکار مقابله با جنگ نرم است و آشناسازی آحاد مردم به ویژه نسل جوان با آرمان ها، ارزش ها و باور های بنیادین فرهنگ والای مهدوی زمینه ساز استقرار و برپایی حکومت سراسر عدل منجی موعود است و در این راستا باید برای معرفی هرچه بیشتر امام زمان(عج) به جهانیان قدم های جدی تری برداریم.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد:  متولیان فرهنگی با ارائه برنامه های غنی فرهنگی، فرهنگ انتظار را برای مردم تبیین کنند، چراکه شناخت حضرت امام زمان (عج) برای تقویت معرفت دینی و باورهای مذهبی جامعه بسیار مهم است

وی با تاکید بر ولایت مداری، تصریح کرد: مصاف کار زار همه جانبه اسلام با ظلم  برپاست و تحریم ها و حرکتهای منفعلانه دشمن نمی تواند جلوی اراده های پولادین منتظران واقعی را بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha