جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد از پل عنافچه

حوزه/ امام جمعه اهواز، گفت: هنگامی‌که یک هفته متوالی در محلات گوناگون خدمات‌دهی صورت گیرد و به‌صورت فصلی تکرار شود، شاهد تحول در محلات خواهیم بود؛ پس تقاضا داریم فرمانداران به همراه نمایندگان مجلس و امامان جمعه اولویت‌ها را شناسایی کنند و ستادی در این خصوص تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مسئولان استان خوزستان، با تأکید بر اهمیت استفاده از همه ظرفیت‌های برای پیشرفت و توسعه خوزستان، اظهارداشت: ممکن است برای دسته‌ای از خدمتگزاران فرصت در حال تمام شدن باشد اما همچنان باید نسبت به مسئولیت‌ها متعهد بود.

وی با بیان این‌که تضعیف دولت‌ها طبیعتاً مورد نهی صریح مقام معظم رهبری است که باید اجتناب شود، عنوان کرد: طبیعتاً در صحنه‌های اختلاف نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد.

امام جمعه اهواز، با اشاره به اینکه رسالت همه، نمایش دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به مردم است، خاطرنشان کرد: سختی معیشت و زندگی مردم سبب شده تا زحمات خدمتگزاران کمتر به چشم بیاید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به اینکه سیاه نمایی جز نا امیدی در پیشگاه مردم چیزی به همراه نخواهد داشت، گفت: باید تلاش کنیم از همه ظرفیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم؛ چراکه دشمن تلاش می‌کند تا عملکرد مسئولان را ضعیف و ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد و به همین دلیل مسئولان باید در بین مردم حاضر شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: وقتی مردم بفهمند درد و دل‌های آن‌ها توسط مسئولان شنیده می‌شود و علت عدم انجام کارها را بدانند، نتیجه دیگری خواهد داشت؛ پس بیشتر خودمان را به مردم نزدیک و در مساجد و در میان جوانان حضور پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، از آغاز حرکت عمرانی با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان در شهر اهواز خبرداد و خاطرنشان کرد: در ۵ منطقه اهواز بناست حرکت گسترده‌ای آغاز شود از طرفی ۸ منطقه شهرداری اهواز نیز به‌صورت گسترده خدمات‌دهی داشته باشند.


وی اظهار داشت: هنگامی‌که یک هفته متوالی در محلات گوناگون خدمات‌دهی صورت گیرد و به‌صورت فصلی تکرار شود، شاهد تحول در محلات خواهیم بود؛ پس تقاضا داریم فرمانداران به همراه نمایندگان مجلس و امامان جمعه اولویت‌ها را شناسایی و ستادی در این خصوص تشکیل شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در خصوص نحوه ارتباط دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با سایر دستگاه‌ها، ادامه داد: به شکلی دفتر باید مشکلات مردم را پیگیری کند در همین راستا رابطینی با بیشترین کارآیی در ادارات کل و شهرستانی معرفی شوند.

امام جمعه اهواز به ضرورت اولویت شناسی و برنامه‌ریزی نسبت به مسائل استان خوزستان اشاره و گفت: تمامی مسئولان دست به دست هم دهند و هم‌افزایی صورت گیرد تا مشکلات مردم حل شوند. امروزه مردم به‌شدت دچار مشکل هستند، لذا مردم را با آغوش باز بپذیریم و ارباب‌رجوع را تکریم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به افزایش قیمت برنج در سال جاری به میزان ۱۸ تا ۲۱ هزار تومان، ادامه داد: از دیگر استان‌ها شالی خوزستان را می‌خرند که این مسئله سبب بیکاری و افزایش قیمت‌ها در داخل می‌شود. این اتفاق از مبادی ورود و خروج کنترل‌ شود. نظارت مستقیم بر کالاها و قیمت کالاها به‌خصوص توسط دستگاه‌های نظارتی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در پایان بر اهمیت معرفی مشاور جوان مدیران دستگاه‌ها، ادارات و فرمانداران به دفتر در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان نقشه راه تأکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha