پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ عقد وعهد ازدواج تعدادی از زوج ها با حضور خادمان امام رضا(ع)در اتاق عقد مسجد جمکران

حوزه/تولیت مسجد مقدس جمکران از اجرای ویژه برنامه های نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج)، به‌صورت فراگیرتر با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و شبکه های مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در جلسه مدیران مسجد مقدس جمکران گفت: با همت خادمان فرهنگی و رسانه ای این مکان مقدس برنامه های ایام نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج)، امسال بصورت فراگیرتر با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و شبکه های مجازی تدارک دیده شده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی و فرج امام زمان(علیه السلام) اعلام کرد: مقادیر قابل توجهی گوشت قربانی در چند مرحله به خانواده های نیازمند در سراسر کشور اهدا شد و این طرح در گام جدید همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) با همت خادمان و خیران و عاشقان امام زمان (ارواحنا فداه) باقوت ادامه می یابد.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های بالای هنر به ویژه هنرهای نمایشی در مسیر ترویج سبک زندگی دینی و معارف ناب مهدوی گفت: باید بیش از پیش از کارگردانان و نویسندگان و سایر هنرمندان متعهد برای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی فاخر و غنی حمایت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha