جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نخستین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان در سال تحصیلی جدید

حوزه/ نشست ویژه مدیران مدارس علمیه خوزستان در راستای هماهنگی و انسجام گروه‌های تبلیغی-جهادی استان خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن آل عامر، مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان با حضور مدیر و کلیه معاونین حوزه علمیه استان خبرداد و اظهارداشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «حضور مجدد نیروهای مخلص و جوانان مؤمن برای خدمت‌رسانی» جلسه‌ای فوق‌العاده ترتیب داده شد تا هماهنگی‌های لازم برای انسجام گروه‌های تبلیغی-جهادی استان خوزستان انجام شود.

وی با بیان اینکه روحانیت و حوزه‌های علمیه برای مبارزه علیه شیوع موج سوم کرونا آماده‌به‌کار هستند، گفت: إن‌شاءالله در این جلسه، شرح وظایف و دستورالعمل مدیران و گروه‌های جهادی وابسته به مدارس علمیه مشخص خواهد شد تا عملیات مشترک «مبارزه با کرونا» و «خدمت‌رسانی به مردم»، به طور هم‌زمان در سراسر استان خوزستان اجرایی شود.

مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر اینکه در موج سوم شیوع ویروس کرونا، باید خدمات حوزویان به‌مراتب بیش از گذشته باشد، افزود: اگرچه روند فعالیت‌های جهادی حوزویان به دلیل استمرار چندماهه آن، فرسایشی شده، اما لازم است که با قوت و همت مضاعف صف‌آرایی واحدی در این جبهه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام آل عامر در پایان گفت: إن‌شاءالله پس از نشست با مدیران و معاونین حوزه علمیه خوزستان، دستورالعمل و شرح وظایف گروه‌های تبلیغی-جهادی و مدارس علمیه سراسر استان، متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha