جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه حوزه علمیه قزوین

حوزه / معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه و آموزش وپرورش، گفت: رویکرد سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیتی و آن هم از نوع تربیت اسلامی است.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین درودی در جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه قزوین که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین برگزار شد گفت: رویکرد سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیتی و آن هم از نوع تربیت اسلامی است که شامل مفاهیم اساسی و فلسفه تربیت اسلامی و راهکارها در خصوص برنامه هایی که زیر مجموعه تربیت اسلامی قرار می گیرد.
 

وی ادامه داد: همکاری‌های حوزه‌ و آموزش و پرورش موجب آشنایی بیشتر دانش آموزان با قرآن و عترت و نمود رفتارشان در جامعه است،  بنابراین باید به این مهم بیشتر پرداخت.
 

معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه و آموزش وپرورش بیان کرد: فعالیت مشترکی پیرامون تربیت اسلامی و دروس قرآن، دینی، تاریخ و ادبیات که آمیخته با آموزه های قرآن و عترت آل الله است، آغاز شود تا شاهد رفتار اسلامی دانش آموزان در خانواده، محله، اوقات فراغت و حتی ارتباط نوجوانان با جامعه خود باشیم.
 

وی ادامه داد: این جلسات به دلیل آن که در سطح متمرکز ائمه جمعه، رؤسای آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات، مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران، برگزار می‌شود، بسیار تاثیرگذار می باشد.
 

تقدیر از امام جمعه قزوین 
 

 حجت الاسلام درودی در ادامه این نشست ضمن قدردانی از امام جمعه استان قزوین بیان کرد: استان قزوین در ارتباط با همکاری های حوزه و آموزش وپرورش عملکرد مطلوبی داشته که باید از پیگیر های مجددانه و دلسوزانه حجت الاسلام والمسلمین عابدینی و نگاه ویژه به این جلسات نهایت قدردانی را داشته باشم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha