جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه حوزه اصفهان

حوزه/ مرکز مدیریت، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه اصفهان طی بیانیه ای توهین به نبی مکرم اسلام توسط نشریه فرانسوی و اظهارات رئیس جمهور پلید این کشور را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه اصفهان طی بیانیه ای توهین به نبی اکرم توسط نشریه فرانسوی و اظهارات رئیس جمهور پلید این کشور را محکوم کردند.

متن بیانیه حوزه های علمیه استان اصفهان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

سوره مبارکه صف – آیه ۸

از آنجا که همیشه توهین کردن در تاریخ نشان دهنده عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود، بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبراسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام توسط دولتمردان غربی طراحی شده است.

نشریه فرانسوی شارلی ابدو که سابقه دیرین در پخش و نشر مطالب موهن و سخیف بر علیه ادیان آسمانی دارد و یک مرکز ضددینی مورد حمایت مکرون رئیس جمهور پلید فرانسه است، در واقع خط سیر نفاق و دشمنی را با دیکته صهیونیزم جهانی بر علیه مقدسات ملت‌ها پیش گرفته است. ما از دشمنی آنها تعجب نمی‌کنیم؛ دولت فرانسه به بهانه آزادی بیان و آزادی افکار، ادیان آسمانی را به تمسخر گرفته که مصداق بارز و روشن دشمنی با ملت‌ها و حریم اعتقادی آنان است.

ما طلاب، اساتید و روحانیون حوزه های علمیه استان اصفهان چاپ مجدد تصویر موهن و هتک حرمت به ساحت قدسی حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) را شدیدا محکوم نموده و از وزارت امور خارجه برخورد قاطع و انقلابی در قبال این موضوع را خواستاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha