پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قمی سازمان تبلیغات

حوزه/ جریان انقلابی برای گره‌گشایی و تبیین شرایط گام بردارد و خودمان را معطل فلان انتخابات در آمریکا و حتی تغییر دولت‌ در کشور خودمان نکنیم وگرنه دچار روزمرگی و انفعال خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین محمد  قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه دوشنبه ۵ آبان در قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در قم گفت: ‌سررشته جریان انقلابی کشور باید به دست حوزه انقلابی باشد و امروز جریان انقلابی، مطالبه روشن و شفاف رهبر معظم انقلاب را پیش روی خود دارد که ایشان از جوانان مومن انقلابی خواسته‌اند بار  دیگر برای مواجهه با کرونا به میدان بیایند و اکنون، فصل عملیات است نه صرفا تحلیل و ایده‌پردازی!

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در سطح جامعه گفت: جریان انقلابی برای گره‌گشایی و تبیین شرایط گام بردارد و خودمان را معطل فلان انتخابات در آمریکا و حتی تغییر دولت‌ در کشور خودمان نکنیم وگرنه دچار روزمرگی و انفعال خواهیم شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به جایگاه ویژه حوزه علمیه در حمایت و هدایت برای جریان انقلابی کشور اشاره و تصریح کرد: ما مساله دیگری جز انقلاب اسلامی نداریم و با توجه به اولویت‌هایی که رهبر انقلاب ترسیم کرده‌اند باید به میدان بیاییم و با توجه به فراخوان اخیر ایشان برای مقابله با کرونا، موج جدیدی در کشور ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مساجد و بسیاری از مجموعه‌های کشور می‌توانند به پایگاه اصلی برای موج‌آفرینی جهت اقدامات جمعی و جهادی برای حمایت از بیماران کرونایی و جلوگیری از ابتلای هموطنان به این بیماری شوند گفت: رسانه‌ها می‌توانند به نقش اساسی خود در این زمینه عمل کرده و این بسیج عمومی را انعکاس دهند.

محمد قمی همچنین به شکل‌گیری قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از اعضای این قرارگاه به مجاهدت در راه انقلاب شناخته شده‌اند و شایسته است که تداوم حوزه انقلابی از سوی جریانات اصیل و مجموعه‌های فعال در متن حوزه دنبال شود.

وی تجربه‌هایی را که جریان انقلابی از آغاز انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته است مورد توجه قرار داد و گفت: این تجربه‌ها به ما می‌آموزد که باید مهمترین اولویت‌های انقلاب را با حرکت جمعی و هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلف دنبال کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha