جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 925106
۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
حجت الاسلام زهرایی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: «امام محله» اولویت های محل را مشخص می کند و نقش او پیش رونده، پیشرو و پیشگام بودن در محلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی، ظهر امروز در جلسه کارگروه مسجد، دین و فرهنگ که با حضور مدیر حوزه علمیه استان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد و مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین برگزار شد گفت: باید با برنامه ریزی برای مقابله با آسیب های اجتماعی اقدام کرد که در این راستا طرح کاهش آسیب های اجتماعی در محلات مختلف شهر می تواند موثر باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در طی سالهای گذشته مسئولین اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین به صورت پایه ای این طرح  را به خوبی انجام دادند و تعدادی از محلات آسیب پذیر قزوین شناسایی قرار گرفت. از سوی دیگر در این طرح روحانیون برای کاهش معضلات و ناهنجاری های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد و فساد در محلات آسیب پذیر به خوبی وارد میدان شده و تلاش آنها قابل تقدیر است.

حجت الاسلام زهرایی، رفع مشکلات مردم را یکی از مهمترین اهداف طرح امام محله دانست و بیان کرد: در موضوع امام محله مهمترین بحث مشکلات مردم محلی با کمک امام و خود مردم است.

وی اظهار کرد: هم اکنون با انجام فعالیت های تبلیغی، گفتمان سازی و الگو سازی در حال تقویت طرح امام محله هستیم.


سپس حجت الاسلام علی رمضانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین گفت: آسیب های اجتماعی در قزوین وجود دارد که چه خوب است با همکاری و همفکری حوزه علمیه قزوین و سازمان تبلیغات بتوانیم طرح ها و راهکارهای خوبی را مطرح  و در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب برسانیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه استان قزوین از لحاظ نیروهای انسانی جوان، خوش فکر و توانمند در عرصه های مختلف، از ظرفیت بالایی برخوردار است  که می توان با بکار گیری این عزیزان برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مختلفی را با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد قزوین اجرا کرد.
انتهای پیام / 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha