پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، خواستار هم‌افزایی عملیاتی برای صف‌آرایی گروه‌های جهادی وابسته به حوزه برای نبرد در جبهه مقابله با کرونا شد و بیان کرد: باید علاوه بر ظرفیت اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه از ظرفیت مساجد و نیروهای مردمی را نیز برای مبارزه با کرونا استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسئول ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی، ظهر امروز در نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان، با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام برای آماده‌سازی گروه‌های جهادی جهت اعزام به نقاط هدف، اظهارداشت: هم‌اکنون طرحی با نام مبارک «شهید سلیمانی» در حال آماده‌سازی است که قرار است از ۱۳ آبان لغایت ۱۳ دی ماه، برنامه‌های زیادی ازجمله «اعزام روحانیون مشاور»، «تغسیل اموات کرونایی» و «مواسات و همدلی مؤمنانه» را در بحران پیش رو، اجرایی کنیم.

وی خواستار هم‌افزایی عملیاتی برای صف‌آرایی گروه‌های جهادی وابسته به حوزه برای نبرد در جبهه مقابله با کرونا شد و بیان کرد: در نظر داریم که علاوه بر کارهای خدماتی، کارهای فرهنگی و تبلیغی را نیز در دستور کار گروه‌های جهادی وابسته به حوزه قرار دهیم.

مسئول ستاد بحران نهادهای حوزوی خوزستان، گفت: در طرح مواسات به دنبال این هستیم که خانواده‌های داغ‌دیده به‌واسطه ویروس منحوس کرونا را شناسایی و علاوه بر ابراز تسلیت و همدردی، تا حد امکان مشکلات و نیازهایشان را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام پشم فروش ادامه داد: مقام معظم رهبری تأکید زیادی جهت برپایی مراسمات دعا و استغفار البته با رعایت پروتکل‌های امنیتی داشته‌اند که می‌بایست از ظرفیت حوزه‌ها، مساجد، حسینیه‌ها و خانواده‌های شهدا در این خصوص استفاده کنیم.

وی در پایان خواستار استفاده از ظرفیت مساجد برای همگرایی عملیاتی تا نابودی ویروس منحوس کرونا شد و تأکید کرد: باید علاوه بر ظرفیت اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه از ظرفیت مساجد، مدارس و نیروهای مردمی که داوطلبانه آماده خدمت به هم نوعانشان هستند  را نیز برای مبارزه با کرونا استفاده کنیم.
 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha