شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست فوق العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ سردار شاهوارپور، خواستار راه‌اندازی پویش‌های مردمی در محکومت رئیس‌جمهور فرانسه از سوی حوزویان شد و بیان کرد: از مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه درخواست می‌کنم تا پویش‌های مردمی برای محکومیت این جنایت را ساماندهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، در نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان، ضمن محکومیت اهانت به پیامبر مکرم اسلام با محوریت رئیس‌جمهور فرانسه، از مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه درخواست کرد تا پویش‌های مردمی برای محکومیت این جنایت را ساماندهی کنند.

وی در ادامه به سیاست فشار حداکثری آمریکا اشاره کرد و گفت: از سال ۹۸ آمریکا سیاست فشار حداکثری بر روی جمهوری اسلامی را اجرا و تلاش کرد تا بین مردم دو دستگی ایجاد کند و این‌گونه القا کند که مخالفان آمریکا و برجام در ایران در اقلیت هستند و بقیه مردم طرفدار آمریکا، مذاکره و توافق با آن هستند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عبور از تحریم‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی تلاش‌های زیادی برای عبور از تحریم‌های نفتی و فروش نفت انجام داد و نتیجه آن، امروزه به حدی شده وضعیت فروش نفت ایران رو به بهبودی است.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha