پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی تاکید کرد: اهانت وقیحانه رئیس‌جمهور فرانسه که نشأت گرفته از سیاست‌های رذیلانه و اسلام‌ستیز صهیونیسم است قطعاً هدفی جز لاپوشانی ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های شدید مکاتب غربی و نظام رو به افول و اضمحلال استکبار جهانی ندارد. بی‌تردید مکر امثال مکرون بر خودش و امثال خودش بازخواهد گشت که خداوند متعال می‌فرماید: وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، با صدور پیامی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله را محکوم کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)
اهانت وقیحانه رئیس‌جمهور فرانسه که نشأت گرفته از سیاست‌های رذیلانه و اسلام‌ستیز صهیونیسم است قطعاً هدفی جز لاپوشانی ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های شدید مکاتب غربی و نظام رو به افول و اضمحلال استکبار جهانی ندارد. بی‌تردید مکر امثال مکرون بر خودش و امثال خودش بازخواهد گشت که خداوند متعال می‌فرماید: وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین!
اینک امت اسلام در آستانه هفته وحدت و در ماه ربیع المولود با حفظ اتحاد و برادری که بزرگترین پشتوانه محور مقاومت در پرتو حکمت ولایت است، بیش‌ازپیش انزجار خویش را از دشمنان قسم‌خورده پیامبر اسلام نشان داده و بار دیگر پشیمانی را تنها دستاورد استکبار خواهند کرد.
امید است حوادث پی‌درپی دوران، نویدبخش ظهور سریع تر منجی عالم بشریت بوده و این گردنه سخت و پر فتنه تاریخ، با آمدن موعود تمام ادیان حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به سکون و آرامش پس از طوفان مبدل گردد.

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha