پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجمع جهانی تقریب

حوزه/ مجمع جهانی تقریب در بیانیه ای، توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه ای، توهین رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِّلْعَالَمِینَ

پیام مهربانی، صلح و راستی پیامبر عظیم الشأن اسلام از پس قرنها، همچنان به گوش می رسد و دلهای مرده و سخت را به غمزه ملاطفت و مهربانی نرم می کند. اما به گواهی تاریخ، خواب زدگان مُهر بر دهان خورده، یارای پذیرفتن نور را ندارند و چنان به خوی تعصب و دشمنی دچارند که نه زیبایی را می فهمند و نه آزادی را و هر دستاویزی را بهانه دمیدن بر آتش حماقت خود خواسته و آتش افروزی بی منطقشان می کنند.

ما معتقدیم که طراحان اصلی این جریانهای افراطی سردمداران نظام سلطه و صهیونیست های هتاک هستند که در این هنگامه می کوشند با تولید وحشت و خشونت به نام اسلام، تئوری ناجوانمردانه اسلام هراسی را ترویج کنند و از این آب گل آلوده طرفی برای خود ببندند که برای مردمان آن دیار ثمری جز ناکامی در پی نداشته است.

به رئیس جمهور فرانسه توصیه می کنیم از ترویج توهین در روزنامه ها و رسانه ها دست بردارد و با ادیان دیگر به احترام رفتار کند. تجویز توهین و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) به اسم آموزش آزادی بیان همچون تجویز آموزش بددهانی است و این تجویزها در نهایت به نزاع ختم میشود. به توطئه گران و طراحان این اقدامات شوم اعلام می داریم که با تولید نقاب های دروغین افراطی و خشونتی، اسلام حقیقی پنهان نمی ماند و مکرتان به خودتان باز خواهد گشت.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن ابراز خشم از اقدامات دامنه دار رسانه های مغرض در توهین به ساحت مقدس پیامبر نور و مهربانی، جانب داری از این رویداد شوم را محکوم می کند. هشدار می دهیم که آتشی که اکنون در آن می دمید، ناگهان دامان بی کفایتی خودتان را خواهد گرفت، چرا که آزادگان و جوانمردان عالم تزویر و تاریکی را از نور و روشنی به راحتی تمیز میدهند. ما از همه مسلمانان در سراسر جهان میخواهیم با حفظ هوشیاری و بصیرت ورزی، تزویر توطئه گرانی که این بازی از پیش باخته را طرح کردند به خودشان برگردانند. ان شاء الله.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha