پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس از اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه با محوریت ائمه جمعه و جماعات در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص کمک های مومنانه، اظهار داشت: حسب فرمایش اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، جهت اجرایی کردن منویات رهبر عزیز، مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مؤمنانه، با محوریت ائمه جمعه و جماعات، پایگاه های بسیج و گروههای جهادی و غیره با سه محور آغاز می شود.

وی تداوم کمک های مؤمنانه به آسیب دیدگان ناشی از  شیوع ویروس کرونا را نخستین محور کمک های مومنانه با محوریت ائمه جمعه دانست و اضافه کرد: کمک های معنوی، مالی، تجهیزاتی و غیره به مراکز درمانی و بهداشتی خصوصا بیمارستان هایی که بیماران کرونایی را ویزیت می کنند نیز دومین محور از برنامه ها به شمار می رود.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس تصریح کرد: برنامه ریزی جهت اجرای  برنامه های معنوی و دینی و تشویق و راهنمایی مردم و توجه دادن آنان به التجاء و راز و نیاز با پروردگار متعال (دعا، استغفار و غیره) نیز سومین محور کمک های مومنانه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ائمه جمعه با همکاری بسیج و سپاه، اداره ارشاد، اوقاف، سازمان تبلیغات، هیئت امنای مساجد و ائمه جماعات، گروه های جهادی، خیرین، مسئولان شهر و شهرستان و غیره برنامه ریزی و اقدام می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha