جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خواهران

 حوزه / جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین، اهانت رئیس جمهور فرانسه نسبت به رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.

جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین، در بیانیه ای با محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه نسبت به رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، آورده اند: باردیگرشاهد توهین  وقیحانه به پیامبر عظم الشان اسلام هستیم و این اقدام نابخردانه خشم مسلمانان جهان را بر انگیخته است. این اسلام ستیزان با اقدامات ناجوانمردانه گاه با اهانت از راه کشیدن کاریکاتور اهانت آمیز علیه پیامبر رحمت (ص)، گاه با توهین به قرآن کریم وای بار با ساخت فیلم اهانت آمیز علیه پیامبر با ردیگر عجز وناتوانی خود را در مقابل دین کامل اسلام نشان دادند ودل ملت مسلمان را جریحه دار کردند که این امر ناپسند تنها نشانگر نا توانی در عقل است.

این بی شرمان در حالی حرف از آزادی بیان می زنند که اسلام دین برابری وآزادی و برادری است که هیچ توهین و اهانتی در آن جای ندارد و سراسر عطوفت و مهربانی است که پیامبر اسلام خود پیام صلح و مهربانی ورحمت است

 ما طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین قاطعانه از آرمان ها و اهداف پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) دفاع کرده و مقابل اسلام هراسان می ایستیم و با امید به ظهور حضرت  مهدی  (عج) و در سایه عنایات ایشان ندای حق را به سراسر جهان خواهیم رساند.

طلاب و اساتید این مدرسه ضمن محکومیت شدید از این اقدام شنیع اعلام می دارند که هرگز اجازه نخواهند داد با تکرار این جریان های باطل و غیر انسانی توهین به مقدسات اسلام و پیامبر خوبی ها عادی شود.
انتهای پیام /

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha