پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ جشنواره ازدواج و اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه نوعروسان در بیرجند

حوزه/ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد از پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۵۰۰ زوج نیاز مند در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، محمدحسین جمال پور، همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص)، گفت: طی شش‌ماهه نخست امسال این نهاد در استان یزد نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۸۳ نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت اقدام کرده است.

وی افزود: کمک به تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از جمله اقدامات حمایتی این نهاد برای تحکیم بنیان خانواده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد افزود: این نهاد ۴۳۰ میلیون تومان در نیمه نخست سال جاری برای کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند و کمک به امر ازدواج آنان هزینه کرده است.

وی بابیان اینکه ۱۳۳ نیازمند در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، تصریح کرد: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم است، نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح "کوثر" به این نهاد اهدا کنند.

این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج ۵۲۳ مددجوی تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha