پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: تعامل و همکاری حوزه و آموزش و پرورش فرصتی مغتنم برای تربیت نسل مومن و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند، اهداف کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش را در بین نسل نوجوان جامعه تعمیق و نهادینه کنیم . 

وی با اشاره به اینکه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در راستای تربیت نسلی مومن و انقلابی راه اندازی شده است، افزود: این کمیته همت خود را برای تربیت نسلی مومن، مستعد و انقلابی برای خدمت به  اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفته و مبلغان در مدارس رسالت خود را با همت جهادی در راستای خدمات تبلیغی و مشاوره ای به دانش آموزان بکار گرفته اند . 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فعالیت مدارس در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: فعالیت های مبلغان در مدارس این روزها  به صورت مستمر و برنامه ریزی شده در شبکه شاد در حال انجام است . 

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه مبلغان برای انجام  رسالت خود در شبکه شاد باید راهکارها و اصول تبلیغی نوین و خلاق را بکار گیرند، گفت: مبلغان در روزهای شیوع ویروس کرونا، برنامه های خود  را طبق سرفصل های کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با ابداع روش های نوین و شاد به دانش آموزان ارائه دهند . 

توانمند سازی دانش تبلیغی روحانیون شاغل در آموزش و پرورش (روحانیون مستقر در مدارس،امین و طلاب وظیفه)، برگزاری کارگاه های ارتقا دانش تبلیغی مبلغان در طول سال و ارائه گزارش عملکرد مبلغان به کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha