جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حوزه/ حرکت اخیر مکرون به دنیا فهماند که مسئولان نابخرد فرانسه برای ادیان الهی ارزشی قائل نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در گفتگو با  خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به اهانت مکرون، رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام(ص) گفت: توهین نابخشودنی و غیر قابل جبران رئیس جمهوری فرانسه صفحات تاریخ ریاست جمهوری این کشور را سیاه کرد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: در این چندین مرحله ای که توهین به پیامبر(ص)شده و مکرون هم با صهیونیزم و انسانهای پلیدی که هیچ ارزشی برای هیچ یک از انبیاء الهی قائل نیستند، همراهی کرده است، موضع سخیف فرانسه را در قبال دین و خدا شناسی و ساحت انبیاء بسیار سیاه کرده است.

این استاد حوزه اظهار داشت: حرکت اخیر مکرون به دنیا فهماند که مسئولان نابخرد فرانسه برای ادیان الهی ارزشی قائل نیستند.

وی عنوان کرد: در گذشته هم تعامل زشت فرانسه در استعمار بعضی از کشورها و دخالت نابجای مکرون در ممالک اسلامی، خشم و غضب مسلمانان را برانگیخته است.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: امروز شاهدیم که مسلمانان با موضع گیری جدی در مقابل این توهین مکرون حساب خود را با توهین کنندگان نسبت به ساحت مقدس انبیاء مشخص کردند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه  افزود: یکی از مباحثی که در دین اسلام و آیات الهی شاهد هستیم این است که باید نسبت به جهاد کبیر متعهد باشیم یعنی خشم و غضب خودمان را نسبت به کسانی که دشمنی خودشان با خدا و معارف دین اعلام می کنند، نشان دهیم.

این استاد حوزه اظهار داشت: جهاد کبیر یعنی با دشمنان در ستیز باشیم و این جریان توهین به پیامبر(ص) و شخصیتی که عدل نخست بشر و هدف او از بعثت برای احترام به ادیان الهی و تکمیل اخلاق بشری بوده است. توهین به چنین شخصیتی یعنی توهین به همه مکارم اخلاقی بشر و توهین به همه  انبیاء الهی است.

وی عنوان کرد: امروز باید همه ادیان الهی در مقابل این توهین مکرون بپاخیزند و ساکت نباشند و  در مقابل توهین کنندگان به ساحت پیامبر(ص) نیز باید احساس حقارت کنند و کسانی که در مقابل توهین مکرون موضع جدی گرفته اند و آن را ننگ برای بشر دانسته اند، تبریک گفت و در عین حال به کسانی که نسبت به این توهین سکوت کرده اند، باید بگوییم از غافله سربازان اسلام و حامیان و حقوق بشریت عقب مانده اند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: امروز بر همه حاکمان است در مقابل این حرکت زشت مکرون قیام کنند و به این دست از انسانها بفهمانند که تاریخ شما را نخواهد بخشید و باید این حرکت ننگ آور صهیونیزم و مکرون و پیروان آن را محکوم کنیم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: بیش از پیش جوامع و حکومت های اسلامی و مسئولان و مردم در مقابل جریانی که به دنبال توهین به ارزش های دینی هستند، بایستاند.

این استاد حوزه اظهار داشت: نباید کوچکترین کوتاهی در مسیر نورانی و الهی و پیامبر دینی نداشت باشیم و ما مسلمانان افتخار می کنیم که به شرائع انبیاء الهی احترام می کنیم و اعتراف می کنیم پیامبر اسلام(ص) که تکمیل کننده شریعت انبیاء الهی بوده، باید مورد احترام بوده و تا جان در بدن داریم از این شخصیت حمایت و بر کسانی که به دنبال توهین هستند، لعن و نفرین می کنیم.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha