جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس جمهور فرانسه

حوزه/ توهین شیطانی رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) در امتداد اسلام هراسی‌ صهیونیستی و آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیر، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گناوه، در بیانیه ای با محکومیت اهانت صورت گرفته به پیامبر اکرم(ص)، آورده اند: اقدام جنون آمیز و شیطانی درپی  بی حرمتی های اخیر به کتاب آسمانی و شأن و جایگاه پیامبر نور و رحمت در کشور فرانسه سناریوی شکست خورده ی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و متحدان غربی و رژیم فاسق صهیونیستی است که غیرقابل گذشت می باشد و نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت.

اظهارات امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در خصوص اسلام و مسلمین را مردود و بی اساس تلقی می کنیم و ما  به همزیستی مسالمت آمیز و همکاری میان ادیان و فرهنگ ها ایمان داریم و با اهانت به هر دین، شخصیت و نمادی مخالف هستیم.

این توهین شیطانی به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) اقدامی تحریک آمیز از سوی دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی است که در امتداد اسلام هراسی‌ صهیونیستی و آمریکایی به شمار می‌رود و موجب جریحه‌دار شدن قلوب جمعیت یک و نیم ‌میلیارد نفری مسلمانان و همه آزادی خواهان جهان شده است.

مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها همراه با مردم غیور، سلحشور، انقلابی، متدین و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شهرستان گناوه و همگام با مردم و مسئولین میهن اسلامی و عزیزمان این عمل وقیحانه و زشت را به‌ شدت محکوم نموده و خواهان برخورد قانونی و بازدارنده لازم با عاملان و مسببان آن هستیم تا دیگر در هیچ گوشه جهان شاهد این اهانت‌ها و هتک حرمت ها نباشیم.

انتهای پیام                     

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha