جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تحریم کالاهای فرانسوی از سوی کشورهای اسلامی تأکید کرد و گفت: اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت نبی مکرم اسلام، نشان دهنده عجز و ناتوایی غرب در برابر عظمت دین است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با محکوم کردن اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت نبی مکرم اسلام، این گونه اقدامات ضد دینی را نشان دهنده عجز و ناتوایی غرب در برابر عظمت دین دانست.

وی با بیان این که غرب نمی تواند با اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام از جایگاه و عظمت این شخصیت بی نظیر بکاهد، افزود: پیامبر گرامی اسلام، تجلی رحمت و فضائل اخلاقی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که گستاخی رئیس جمهور فرانسه به طور حتم با اهداف خاصی دنبال می شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه سکوت مدعیان مسلمانی در برابر این جسارت ها، بر گستاخی و وقاحت مقامات اروپایی افزوده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امت اسلام نباید در برابر چنین اقدامات گستاخانه ای سکوت کند، افزود: امروز وقت آن رسیده جامعه اسلامی در برابر توهین های مکرر غرب به مقدسات دینی بیاستد و از اسلام ناب حراست کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اسلام ناب محمدی در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است، گفت: اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام و مقدسات دینی مسلمانان نشان دهنده گسترش روز افزون اسلام ناب در جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تحریم کالاهای فرانسوی از سوی کشورهای اسلامی تأکید کرد و افزود: کشورهای اسلامی باید موضعی شفاف در برابر این اهانت های آشکار بگیرند.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که سکوت در برابر این گونه هتک حرمت ها به هیچ عنوان جایز نیست، خاطرنشان کرد: اهانت کنندگان به ساحت نبی مکرم اسلام باید بدانند این اقدام گستاخانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

وی با اشاره به این که هتک حرمت ساحت نبی مکرم اسلام به بهانه آزادی بیان سخنی بیهوده و نسنجیده است، بیان داشت: نباید آزادی بیان در غرب به بهانه ای برای اهانت به مقدسات دینی بیش از یک میلیارد مسلمان تبدیل شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رئیس جمهور فرانسه باید به دلیل اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام از مسلمانان جهان عذرخواهی کند، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید با وحدت و همبستگی در برابر این گونه اهانت های آشکار قیام کنند و پاسخ محکمی به عاملان این جریان خطرناک بدهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره فرا رسیدن هفته وحدت،گفت : این هفته فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و همبستگی امت اسلامی در برابر توطئه دشمنان است ،  مسلمانان جهان باید برای خنثی کردن توطئه دشمنان یکصدا شوند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha